Veel gestelde vragen:

 

Mag ik mijn aankoop retourneren?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier(zie einde algemene voorwaarden).

modelformulier

 Cosmetica is uitgesloten van het recht van retour, conform artikel 10 van de Algemene Voorwaarden.  Zodra de verzegeling is verbroken kunnen wij deze producten niet meer terugnemen.

 Wat zijn de verzendkosten:

  • Afhalen in onze winkel Sint Jacobsstraat 299 te Utrecht: gratis
  • Verzenden binnen Nederland, thuis afgeleverd : € 4,95
  • Bestellingen boven de € 75,- worden gratis thuisbezorgd!
  • Verzenden onder rembours: € 7,- extra ( bovenop de gewone verzendkosten)

 De verzending wordt verzorgd door DHL.

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen via Ideal of Onder Rembours

 

Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te versturen, uiterlijk binnen 3 werkdagen, mits het product voorradig is. Houd u tijdens de drukke periode zoals carnaval en halloween rekening met een langere verwerkingstijd.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om uw bestelling zelf af te halen in onze winkel op de Sint Jacobsstraat 299 te Utrecht. Als u uw bestelling zelf wilt afhalen geeft u dot dan aan in het bestelproces, u krijgt dan van ons een mail wanneer de bestelling voor u klaar staat.

 

Welke maat moet ik bestellen van kleding?

Zie hiervoor onze maattabel

 

Het artikel wat ik wil bestellen is niet op voorraad?

Ziet u op de webshop een artikel wat niet voorradig blijkt, en u wilt dat toch erg graag hebben, kunt u ons altijd even een mail sturen op info@fopmobiel.nl, wij kunnen u dan informeren wanneer wij denken het artikel weer op voorraad te hebben.

 

Een besteld artikel blijkt achteraf toch niet op voorraad?

Wij proberen uiteraard onze voorraad zo goed mogelijk bij te houden zodat u niet voor dit soort verrassingen komt te staan, echter kan het helaas voorkomen dat er in het systeem toch een foutje geslopen is waardoor het artikel wel voorradig staat maar toch op is. Wij zullen u dit zo spoedig mogelijk laten weten! Er is dan uiteraard de mogelijkheid om u geld retour te ontvangen

( bij betaling via Ideal) of het product alsnog later te leveren wanneer deze weer voorradig is, dit zullen wij dan overleggen met u.

 

Aan de voorraden getoond op de webshop kunnen echter geen rechten worden ontleend.

 

Hoe kan ik in contact komen met jullie?

Klik hier voor onze contactgegevens.

 

 

 

 


Sluiten

Fopmobiel.nl maakt gebruik van cookies. Zo kunnen we de website verbeteren en je instellingen onthouden.